Sunday 14 June 2009

believe

Pastor Philip Mantofa
Do you believe on GOD o nOt?
believe or nOt?!
i can 100% tell you tat i believe!
miracle will happen if you believe to Him-Jesus!
这4个晚上我都到FGA去听特会了
the speaker was pastor Philip Mantofa!
Joshua team also sang in the 1st 3 days!
have you guys heard pastor Philip Mantofa before?
he came from Indonesia.
他讲了很多见证,我很想一一的记下,但是真的太多了!
我看到很多奇迹在这场特会中!
瞎眼的能看到,瘸腿的能走路,耳聋的能听见!
这是神行的神迹!
最让我感动的是,Philip牧师一一的为其他教会的牧者擦鞋!
超感动的!
那晚的祷告里我领悟了一些事!
真的很高兴能参加这个特会!

2 comments:

镜子 said...

我相信世上真的有神。。。。而且是唯一的神!>>>上帝!
現在的你們也許會覺得我們太極端,那是因為你還沒經歷和他的同在!有一天你會懂,我們的堅持!

Philip神仆人!加油!!

年輕人,加油!

eilynn said...

yahoo!philip 加油!