Wednesday 31 December 2008

farewell

本来打算再疯一次的上Penang但结果取消了!
but i still prefer 宅女生活,所以没去正和我意!哈哈!
这几天都跟生病一起度过,严重的睡眠不足,still want 2 thanks God~
让我在新的一年有个很好的开始!
2008 我开心过,伤心过,失落过。。。一切我都体验过,
是一个很特别学习成长的人生!
新的一年我决定放下一些我不再留恋的东西。。。忘记忧伤的回忆,
在我脑孩的一切希望是美好的!
朋友们你过的好吗?希望在新的一年,能达成你要的愿望!
2day i wish i hv a special countdown!
different with other! (my younger sis said sleeping is the best choice)
but now i still dun know how 2 celebrate it!haha
Farewell 2oo8... Welcome 2009 !!!!
Happy New Yeeeeeeeeeeeeeeeear

3 comments:

Anonymous said...

Happy New Yeeeeaaaaarrrr!!!
=P

ambie said...

新年快乐 happy 2009~
all the best to you :)

Anonymous said...

thanks 2 my dear frenz! haha u guys also! happy New year!!!!